Alla inlägg under december 2010

Av Tobbe - 27 december 2010 22:10

 Ska jag av alla personer blogga, gillar verkligen inte ordet  blogga, det har en negativ klang i min värld. Jag är en 29-årig som bor i Älvsjö med min kära fästmö. Dagarna(mellan 7-16 alltså) ägnar jag åt att jobba på lager, riktigt glamoröst, eller inte..Det positiva med att jobba på lager (om de finns någe?) är att man får röra på sej och att man inte behöver ta jobbet med sej hem. Även om jag tydligen tar med mej de hem omedvetet (pratar en hel del om mitt jobb i sömnen tydligen:-))


Jag ska skriva lite om allt möjligt: om mitt liv, mina passioner musik, film, böcker och sport. Tänkte lite senare ikväll eller imorron börja med lite listor över den bästa musiken , dom bästa filmerna och böckerna från det här året eller snarare  musik, böcker och film som jag hört , läst och sett i år, men som nödvändigtvis inte har kommit ut i år.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tobbe, 32 år, bosatt i Tumba, om en månad gift med Tina. Gillar sport, musik, film, böcker m.m. Och de är väl de jag kommer skriva lite om, om någon vill läsa är ju en annan sak.:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards