Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

Lite av varje

Av Tobbe - 9 maj 2013 19:12

Jaha, var ju bara ett liitet tag sen...

Är lite frustrerad av vissa hockeyspelares beteende, nu är det Lill-nyllet som tror han är gud vid 17-års ålder, SSK har kontrakt, out-klausulstiden har gått ut. Så om AIK inte pröjsar så får han snällt vara kvar. Ett till fall av LexPutte... Samma gäller väl Sörensen i båset också, trött på allt skitsnack om att det egentligen är han som tränat laget och att det finns en schism mellan tränarna. Hur troligt är det att SSK förlänger kontraktet med Strömwall om han egentligen inte tränar laget, och han och Sörensen bråkar? Inte så jäklarns troligt.  


Lite musik, 2013 verkar bli ett roligt skivår, närmast ser jag fram mot Vampire Weekend och Queens of the Stone Ages nya skivor. Senare i år ryktas det om nytt från Arcade Fire och att Modest Mouse äntligen får ändan ur vagnen! Missar tyvärr deras "Hultsfredsspelning", lite viktigare saker planerade den helgen, nämligen bröllop! :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tobbe - 21 januari 2015 19:36

Var så längesen att jag inte vet var jag ska börja. Så sätter igång slumpartat direkt... Den mest efterlängtade nyheterna kom för ett tag sen! Modest Mouse kommer med ny skiva i mars! Har lääängtat! Ska skriva mer, har bestämt mej för det, behöv...

Av Tobbe - 10 juni 2011 19:06

Ja, jag är verkligen flitig skrivare... :-)   Har hänt väldigt mycket sen jag skrev... SSK har åkt ut b la..   Tänkte ta upp lite aktuella ämnen idag, först och främst: Mike Milbury, varför har karln överhuvudtaget något med NHL att göra, och...

Av Tobbe - 27 december 2010 22:10

 Ska jag av alla personer blogga, gillar verkligen inte ordet  blogga, det har en negativ klang i min värld. Jag är en 29-årig som bor i Älvsjö med min kära fästmö. Dagarna(mellan 7-16 alltså) ägnar jag åt att jobba på lager, riktigt glamoröst, eller...

Presentation

Tobbe, 32 år, bosatt i Tumba, om en månad gift med Tina. Gillar sport, musik, film, böcker m.m. Och de är väl de jag kommer skriva lite om, om någon vill läsa är ju en annan sak.:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards